Tuesday - Oct 21, 2014

Katalog Avon 2-2014


Avon Katalog 2-2014 online

[tab:Katalog 1-2014]

katalog-avon-22014 Wstaw okładkę na swój blog lub stronę →
Sorry, there are no polls available at the moment.
[widgets_on_pages id="Reklama"]

· Wydanie: Katalog Avon 2-2014
· Tytuł katalogu: Walentynki
· Obowiązuje: od 23 stycznia do 12 lutego 2014
· Data: 23.01.2014 – 12.02.2014
· Katalog oceniam na:

VN:F [1.9.22_1171]
Ocena: 4.1/6 (153)

Jeśli po kliknięciu w poniższy przycisk, katalog nie otworzy się w pełnym, nowym oknie, kliknij tutaj.

Otwórz: Katalog Avon 2-2014

[tab:Wybrane nowości]

[tab:Wybrane oferty]

[tab:END]

47komentarzy
  1. avon-hurt

    19 listopada 2013 w 11:45

    Będzie nowa woda Avon Exploration (pomarańcza sycylijska, srebrna szałwia, drzewo sandałowe)

    Odpowiedz
    • macius

      20 stycznia 2014 w 20:01

      Mam pytanie – czy perfumy exploration maja atomizer? Strasznie mi się podobają :-)

      Odpowiedz
  2. iza

    28 listopada 2013 w 10:42

    super katalog.piekna okładka

    Odpowiedz
  3. Iwona

    28 listopada 2013 w 22:42

    Jestem konsultantką
    TAK
    piękny katalog bo to walentynkowy to musi być fajny.

    Odpowiedz
  4. konsultantka

    29 listopada 2013 w 12:03

    Moim zdaniem nie traktują konsultantek jak konsultantki czemu od 200 zł. dopiero jest jakiś i to byle jaki prezent przecież to jakieś jaja powinno być przynajmniej 100, a może ktoś nie dał rady w danym miesiącu uzbierać tyle, to niesprawiedliwe, ludzie z dnia na dzień czy z miesiąca na miesiąc nie żyją samymi kosmetykami, tyle jest teraz tego na rynku, że hej, bo też są słabsze i mocniejsze kosmetyki jak wszędzie dużo jest promocji ale co na słabe np. perfumy, a za mocne i tak jak chcesz to musisz wydać dużo kasy za 50ml co to jest parę psiknięć i po perfumach nie wiem czy długo jeszcze będę konsultantką myślałam, że fajnie jest być, a tu lipa promocja na coś ale jak kupisz coś takie kombinowanie nie dla mnie bo sklepie jak jest coś na promocji to nie ma że dodatkowo coś musisz kupić, bo inaczej nici. Ludzie nie tacy głupi jak się wydaje im.

    Odpowiedz
    • Natalia

      30 listopada 2013 w 21:21

      Mocno przesadzona ta opinia. Bardzo często jest tak, że jak kupujesz więcej płacisz mniej lub masz jakiś gratis. Dotyczy to nie tylko Avon. Nie dalej jak dzisiaj widziałam w TV reklamę – o ile dobrze pamiętam Tesco – gdzie jak zrobisz zakupy na minimum 80 zł, możesz kupić za 19,99 zł płytę DVD „Smerfy”. Masa sklepów wprowadza często promocje, że jak kupisz więcej sztuk zapłacisz mniej. Dodatkowo często stosują trik marketingowy. Obniżają mocno cenę jednego produktu żeby ściągnąć klientów, którzy i tak kupią więcej jak tylko ten produkt. Często też podnoszą cenę produkty, żeby za kilka dni obniżyć ją i ogłosić wielką promocję. Nie jedna sieciówka została za takie coś ukarana przez urzędy. A Ty oceniasz, że Avon jest złe, bo stosuje takie praktyki.

      Odpowiedz
    • Ela

      2 grudnia 2013 w 21:26

      Też uważam, że nieco przesadziłaś z tą negatywną opinią. Niemal wszędzie masz takie lub podobne zasady. Kupujesz więcej, płacisz mniej lub dostajesz gratis. 200 zł może wydaję się dużo, ale to zaledwie 4 klientki, które złożyłyby zamówienie z katalogu za 50 zł.

      Odpowiedz
  5. fu be am

    30 listopada 2013 w 23:41

    Jestem konsultantką
    NIE
    JAk go otworzyć można pomocy.

    Odpowiedz
    • AvonLine

      1 grudnia 2013 w 11:10

      Kliknij różowy przycisk z napisem „Otwórz: Katalog Avon 2-2014″. Niektóre starsze wersje przeglądarek (w szczególności IE) nie otwierają strony z katalogiem po kliknięciu w różowy przycisk. Powyżej tego przycisku masz informację o tym i odnośnik o tytule „tutaj”. Kliknij ten napis i katalog zostanie otwarty.

      Odpowiedz
  6. Monika

    3 grudnia 2013 w 13:46

    katalog taki sobie !

    Odpowiedz
    • Ewa

      6 grudnia 2013 w 10:04

      A mi się podoba. W katalogu jest próbka nowej szminki, którą już zamówiłam u swojej konsultantki. Jak się sprawdzi, to kupię w tym katalogu pełną wersję.

      Odpowiedz
  7. Ola

    3 grudnia 2013 w 16:15

    Jestem konsultantką
    nie
    czekam na tusz do rzęs super shock max ze złotymi ozdobami, który w katalogu 17/2013 jest po 14 zł

    Odpowiedz
  8. fu be am

    7 grudnia 2013 w 22:39

    Jestem konsultantką
    NIE
    dzieki za pomoc ale mały ekran jest malo co widac pomoż mi jak możesz jak by go otworzyc calkiem

    Odpowiedz
  9. beta:)

    8 grudnia 2013 w 16:45

    naciśnij na ten katalog i po lewej stronie pisze na różowym tle „Otwórz Katalog Avon” ;)

    Odpowiedz
  10. beta:)

    8 grudnia 2013 w 16:45

    przepraszam po prawej stronie :)

    Odpowiedz
  11. monia

    9 grudnia 2013 w 08:02

    A czy jakąś prowizję pobierają za zamówienia bo ostatnio 10 zł. było dodane do zamówienia u mnie za nic dodatkowo o co to chodzi wie ktoś i czemu i za co to sie płaci że dla nich sie zamawia i zarabia bo taki interes mi sie nie opłaca jak tak. Proszę o odpowiedz na to pytanie bo może ja czegoś nie rozumiem dzięki.

    Odpowiedz
    • Renia

      19 grudnia 2013 w 16:10

      Moniu, za realizację małego zamówienia (do 150 zł) doliczana jest opłata 10 zł. Twoja liderka miała obowiązek przekazać Ci podstawowe informacje przy podpisywaniu umowy, jeśli tego nie zrobiła to świadczy tylko o niej. Z własnego przykładu wiem, że lider nie mówi wszystkiego potencjalnym klientkom żeby ich nie odstraszyć i jak najszybciej podpisać umowę bo prowizja za klientkę poleci (koleżanka mówiła, że mówi tylko część podstawowych informacji a resztę niech się dowie sama). Ja też byłam liderką, miałam przy sobie podczas spotkania kartkę z informacjami, które miałam przekazać klientce i nie wstydziłam się, że przychodzę ze ściągą. Wręcz przeciwnie – klientka wiedziała, że profesjonalnie podchodzę do sprawy i niczego nie zapomnę. Na dodatek konsultantki mogły do mnie dzwonić kiedy tylko miały jakiś problem czy wątpliwość. I tak jest do dziś mimo, że nie jestem już ich liderką.
      Pozdrawiam :)

      Odpowiedz
  12. fu be am

    9 grudnia 2013 w 16:19

    Jestem konsultantką
    NIE
    dziekuje nic nie szkodzi otworze i nadal mini rozmiar jest :((((((((((((((((((((((

    Odpowiedz
    • AvonLine

      9 grudnia 2013 w 19:44

      fu be am: prawdopodobnie to kwestia przeglądarki z jakiej korzystasz. Przypuszczam, że jest to Internet Explorer lub starsza wersja jakiejś innej przeglądarki. Powyżej różowego przycisku masz informację, że gdyby był problem z prawidłowym otwarciem katalogu w pełnym, nowym oknie, skorzystaj z odnośnika „tutaj”. Przejdź wyżej i nad różowym przyciskiem otwarcia katalogu skorzystaj z niebieskiego odnośnika o nazwie „tutaj”.

      Odpowiedz
  13. paulina

    9 grudnia 2013 w 21:29

    Chciałam zamówić organizer do torebki na kosmetyki i oczywiście już go nie ma….
    Będzie w jakimś katalogu jeszcze?

    Odpowiedz
  14. fu be am

    11 grudnia 2013 w 16:07

    Jestem konsultantką
    NIE
    BARDZO DZIĘKUJE ALE ROBIE TAK JAKmÓWISZ I NIC NADAL ROZMIAR MINI JESZCZE RAZ ŚLICZNIE DZIEKUJE ŻE POMOGŁAŚ MI.JA KIEDYŚ MOGŁAM NORMALNIE WCHODZIĆ I NORMALNIE WCHODZIŁO W CZEMU TERAZ NIE WCHODZI NIE WIEM ::::::::(((((((((( POZDRAWIAM

    Odpowiedz
  15. Dżazek

    15 grudnia 2013 w 20:27

    Wie ktoś może które perfumy są zaprezentowane „do potarcia” na stronie 6?

    Odpowiedz
    • Dżazek

      15 grudnia 2013 w 20:28

      oj chodziło mi o katalog poprzedni,, przepraszam

      Odpowiedz
  16. Miki2255

    16 grudnia 2013 w 11:13

    Jestem konsultantką
    niestety
    oszusty w tym avon sami są

    Odpowiedz
  17. sara

    16 grudnia 2013 w 19:46

    Czy kiedyś wejdą jeszcze do sprzedaży pefrumy Fire me up?

    Odpowiedz
  18. konsultantka

    17 grudnia 2013 w 23:08

    W zupełności zgadzam się z a negatywną opinią. Jestem konsultantką kilka lat na początku dostawałam prezenty za jakiekolwiek zamówienie, potem za zamówienie za dużą kwotę, a od dobrych kilku katalogów nie dostałam nic. Ostatnio moje zamówienie wynosiło prawie 500 zł fakt jedyny plus, że zarobiłam trochę gotówki, ale też uważam, że jakiś niewielki upominek byłby wskazany. Także wciągnęłam w to moją znajomą i również została konsultantką skusiła się m.in. przez to, że przez pierwszych kilka katalogów mogła wybrać sobie prezent za naprawdę śmieszne pieniądze po czym gdy zamówienie zostało zrealizowane nie dostała wybranego prezentu ani raz. Wielki problem jest także ze zwrotem produktu.

    Odpowiedz
    • Renia

      19 grudnia 2013 w 16:28

      Jak spełniła warunki i wpisała kod produktu, a w przesyłce z następnego katalogu go nie było, nie było też żadnej informacji na fakturze np. o braku w magazynie i o dostępności, to powinna się skontaktować ze swoją liderką, ewentualnie zadzwonić do Avon-u i wyjaśnić nieporozumienie. Ze zwrotem też nie powinna nieć problemów.

      Odpowiedz
    • Marta

      23 grudnia 2013 w 00:07

      Ale tak się dzieje niemal wszędzie. Niestety tak to już jest. Handlowcy zachęcali do zakupów prezentami, a teraz jak się okazuje, że marże nie rosną adekwatnie do kosztów, to chcąc obniżyć ceny zabierają prezenty. Dotyczy to więc nie tylko Avon. Co do tego, że pewnych kosmetyków nie ma już na początku obowiązywania katalogu. To też nasza „polska norma”. Czy nie zdarzyło się wam otrzymać gazetki promocyjnej jakiejś sieciówki, dyskontu czy drogerii i jak jeszcze tego samego dnia pojawiłyście się w sklepie, a promocyjnych produktów już nie było? Ja nie raz miałam z tym do czynienia…

      Odpowiedz
  19. Anonim

    18 grudnia 2013 w 09:38

    Jestem konsultantką
    konsul;tantka
    zgadzam się, avon spada na psy, nic nie dostaje się w prezencie jak jest zamówienie, ile razy miałam tak, że zamawiałam po dwa razy z jednego katalogu i nic nie dostałam, nawet głupich próbek nie mogą dać. nawet jak się robi zamówienie to ile razy nie ma rzeczy w magazynach. wkurza mnie to już.

    Odpowiedz
    • jm

      26 grudnia 2013 w 21:54

      prezenty trzeba sobie samemu organizować, dokładnie sprawdzać katalog, warunki sprzedaży produktu, Fokus, Netto, oferty specjalne i się skorzysta. Tylko trzeba nad tym usiąść poczytać katalog i trochę pomyśleć, a nie bezmyślnie kleić i słać zamówienie.

      Odpowiedz
  20. Sylwia

    19 grudnia 2013 w 14:01

    Perfumy ze strony 6 to w żółtej buteleczce Today Tomorrow :-)

    Odpowiedz
  21. Anonim

    30 grudnia 2013 w 10:39

    Jestem konsultantką od września br i jak na razie jestem bardzo zadowolona :)
    Korzystałam z ostatnich ofert wyboru prezentów i jak do tej pory dostałam każdy. Nie zdarzyło mi się, żeby któryś z prezentów nie dotarł.

    Odpowiedz
  22. marta

    30 grudnia 2013 w 14:10

    Bałagan mają tam jak cholera nie dają tak jak jest w zamówieniach zawsze czegoś brakuje, albo dadzą to, co nie chciałaś. Też mnie to wkurza już. Jak nadal tak będzie to chyba zrezygnuję z tej konsultantki. Ciekawi mnie też czemu zamówione prezenty przychodzą dopiero z następnym zamówieniem czyżby jakieś kombinowanie skoro zamawiam dzisiaj np. z zamówieniem to skoro inne produkty wkładają do paczki to czemu i tamtych nie mogą tylko dopiero jak złożysz następne zamówienie pachnie mi to oszukaństwem i chyba jest.

    Odpowiedz
    • MójAvon

      7 stycznia 2014 w 23:51

      Myślę, że chodzi o fakt, że z danym katalogiem avon nie są w stanie przewidzieć ile będzie potrzebnych prezentów. Na prezenty też musi zostać zgłoszone zapotrzebowanie. Mogliby mieć problem z wysyłką zamówień i prezentów w tym samym czasie. Do tego dochodzi fakt, że dopiero po zamknięciu kampanii z danego katalogu mogą wyliczyć każdej konsultantce jej zamówienia i stwierdzić czy, ile i jakie prezenty się należą. Robienie tego w tym samym czasie wprowadziłoby niezły bałagan. Często konsultantki domawiają kosmetyki, są zwroty, itp.

      Odpowiedz
  23. Anonim

    2 stycznia 2014 w 09:26

    a ja uważam, że Avon mógłby zrobić już próg zamawianej kwoty np. 100 zł i bez dodatkowych opłat, bo nie za każdym razem uda się uzbierać te 150 zł, a nieraz wyjdzie tak, że jest zamówień więcej niż 1 raz z katalogu, bo klientki się nieraz budzą na ostatnia chwilę albo chociażby nie dało się znieść tej opłaty za małe zamówienie?

    Odpowiedz
  24. Jola

    4 stycznia 2014 w 14:01

    Planuję kupić torebkę LEXA, tą czarną. Czy ktoś może ją miał? Czy jest dobra?

    Odpowiedz
  25. Pati

    4 stycznia 2014 w 14:16

    Kiedy będzie dostępny następny katalog, tzn. 3/2014?

    Odpowiedz
    • MójAvon

      7 stycznia 2014 w 23:47

      Dzisiaj zostanie udostępniony :-)

      Odpowiedz
  26. Kotka

    5 stycznia 2014 w 23:19

    Czy zostały wycofane perfumy Incandessence Lumiere?

    Odpowiedz
  27. monika

    9 stycznia 2014 w 17:19

    Jestem konsultantką
    tak
    bardzo ładny katalog, ładna okładka

    Odpowiedz
  28. avonik

    15 stycznia 2014 w 12:47

    a orientuje się ktoś jak działa program „twój pewny start”? zostałam konsultantką w katalogu nr 2, obecnie pracuje z kat nr 4 czy nadal mogę zamówić kosmetyki za 1 zł dla konsultantek z 3 katalogiem współpracy? pisze na tej ulotce, że oferta obowiązuje do 2-2014

    Odpowiedz
  29. pauline9494

    15 stycznia 2014 w 16:40

    Od kiedy będzie można robić zamówienia z katalogu 02/2014 tutaj jest podane, że od 17.01.2014 a na innej stronie widziałam ze od 23.01.2014r.

    Odpowiedz
    • MójAvon

      18 stycznia 2014 w 00:17

      Najmocniej przepraszam za pomyłkę w podanej dacie, tym bardziej, że już wiedziałem o tym wcześniej i umknęła mi konieczność poprawki. Już poprawione.

      Odpowiedz
  30. pa-ula-94

    15 stycznia 2014 w 20:00

    Jestem konsultantką
    tak
    Od kiedy będzie można zamawiać z katalogu 02/2014r.

    Odpowiedz
  31. jaka

    18 stycznia 2014 w 10:36

    Jestem zniesmaczona cwaniactwem AVONu: braki produktu, towar inny niż w katalogu, wysoki próg gratisów lub zniżek, zniżki a tak naprawdę te same kwoty….. REZYGNUJĘ:) Nie umiem wciskać ciemnoty klientom.

    Odpowiedz
  32. KASIA

    31 stycznia 2014 w 12:49

    Jestem konsultantką
    Katarzyna, e-mail: katarzyna26pop@wp.pl
    Witam,
    jestem konsultantką i mam takie pytanko czy któraś z Pań miałaby do odsprzedania 2 szt. Organizerów 2014? Bardzo bardzo potrzebuje a na str. już są niedostępne :( :(
    proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Kasia
    mój e-mail: katarzyna26pop@wp.pl

    Odpowiedz
  33. Avon? No, thanks

    5 lutego 2014 w 22:21

    Jestem konsultantką
    Na szczęście nie
    Jeżeli chodzi o bycie konsultantką i całą przygodę z Avon, powiem jedno – ta firma nie spełniła moich oczekiwań. Zapisałam się przez przypadek – na jakimś festynie, gdzie było stoisko Avon. Niestety opieka nad nową konsultantką nie był zbyt dobra – dostałam katalogi i musiałam myśleć sama. Pod tym względem Avon nie popisał się. A jeżeli chodzi o kosmetyki – u niektórych osób wywołują uczulenie.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>